lunes, 24 de noviembre de 2008

SAMAÍN 2008





Un ano máis gran participación no noso Samaín. Realizáronse decoracións de cabazas verdadeiramente espectaculares.

Aquí podedes ver fotografías da mostra realizada na aula de plástica.
http://picasaweb.google.es/biblio680/SAMAN200802#


Tamén vos facemos partícipes dun poema que escribiu unha compañeira vosa.

CABACIÑA


Sonche unha cabaza,
moito medo intento dar,
pero a mín o que máis me gusta
é escribir, bailar e pintar.
Todos se rin de min,

(eu non paro de chorar),
pero estou ata as orellas
de tanto ter que asustar.
Vouvos decir un segredo,
a ninguén llo debedes contar,
se queredes facer moitos amigos
tedes que sempre rir e
nunca chorar porque sí.
Despois de esto confesar
veredes os meus ollos, boca e nariz brilar,
non vos quero asustar,
pero se levades un susto de espanto
a mín tanto me ten como tanto me dá.
Lucía Regueiro Mosquera

No hay comentarios: